neljapäev, 18. jaanuar 2018

Brett Arquette "Operation Hail Storm"

Sattusin spämmimise ohvriks. :D

Autor saatis ilmselt kõigile, kes Goodreadsi leheküljel mingit tehnopõnevikku lugenud on, palve oma raamatut lugeda ja arvustada. Ilmselt minu puhul oli "süüdi" Cory Doctorow raamat "Little Brother". Saatis palve koos lingiga e-väljaandele.

Noh, mis siis ikka, mõtlesin mina. Ja asusin raamatu juurde ilmselge eelarvamusega, sest ju see peab üks kogenematu kirjanikuhakatis olema, kes niimoodi arvustusi kerjamas käib.

Aga võta näpust. :D Kui välja arvata võibolla vaid sellele e-väljaandele omased trükivead (ma väga loodan, et paberväljaanne loeti enne veel üle ja parandati tekst ära), siis üsna kohe hakkas huvitavaks kerima ja kuigi mahu poolest oli raamat üsna kopsakas, siis igav ei hakanud. Üks suur projekt sai seal läbi ja siis ma mõtlesin, et noh, mis siis ikka enam, ju nüüd alla käib. Aga võta teisest näpust, siis läks veel huvitavamaks.

Süžee poolest on peategelaseks sigarikas aatomienergiaga äri tegev miljonärist füüsikanobelist, kes on kokku korjanud noored patsiga poisid, toonud need oma laevale meeskonnaks kokku ja nüüd tegelevad nad gigamegaultramodernse tehnika abil terroristide mahavõtmisega. Ja siis hakatakse tegema koostööd USA valitsuse ja presidendiga, kes neile oma projekti täita annab. Puhuks kui mõni teist nüüd seda lugeda peaks tahtma, siis ma väga rääkida ei taha, kuidas see täpselt käib, aga niipalju võin ikka poetada, et raamatus vihiseb ringi hulgaliselt droone. Ja ei saaks öelda, et kogu see tehnovärk kuidagimoodi ebarealistlik oleks. Pigem vastupidi.

Nii et ajasin ma sõrgu vastu mis ma ajasin, ikkagi tuli välja, et täitsa kobe tükk. :)
Soovitan põnevuse ja/või tehnoarmastajatele.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Gabriel García Márquez "Augustis kohtume"

Varraku märtsiraamat.  Gabriel García Márquez on ilmselgelt kõige tuntum selle poolest, et kirjutas raamatu "Sada aastat üksildust"...